25 Nisan 2014 Cuma

Çeyiz Hazırlığı #1

Merhabalaaaar :)


Dün beni çok mutlu eden bir paket geçti elime (Paket açmaya oldum olası bayılırım) . Sevgili sevdiceğim çeyizime yine küçük bir katkıda bulundu bu sefer ki Keramika seramikten. Sanırım artık benimde ufaktan çeyiz hazırlıklarına başlamam gerektiği sinyallerini yaktı :)

bu seferki hediyem yine kalp şeklinde bir tatlı tabakları oldu ve ben adeta aşık oldum tabaklarıma :)


Paketi açtığımda böyle bir kaplama ile karşılaştım ve içinden çıkan minnaklar beni gülümsetti :)

Büyük pasta tabağım ve minnoşlarıı :)








tabakların her birinin üzerinde farklı figürlerin olması beni benden aldı daha önce başka yerde gördünüz mü bilmiyorum ama ben böyle bir konsepti ilk defa keramika da gördüm. Bu muazzam tatlı tabaklarının her şekli mevcut kupaları,Kahvaltı takımları sanırım ben aynı seriden almaya devam edeceğim :)

Gelelim paket güvenliğine 

  

Sanırım bu resim herşeyi anlatmıştır :) İnanılmaz bir önlem alınmış paketin üzerinden dikkat seramik uyarısı da mevcut fakat tabakların her biri iki kat yapılmış yaklaşık yarım metrelik plastikimsi bezlere sarılıydı.Kutunun altına, Yanlarına ve üstüne de konulmuş yani paketin başına bişi gelmesi imkansızlaştırılmış :)
Ben çok sevdim bu site yi gelecek yazılarımda da muhtemelen bol bol görücaz kendilerini şimdilik hoşça kalın :)

Tabakları keramika sitesinde görmek için Tık Tık

5 yorum:

  1. güle güle kullan canım, geçen yıl bu zamanlar bende çeyizlerimi yerleştiriyorum o tatlı telaşları hatırladım :)

    YanıtlaSil
  2. aman aman bunlar çoook güzelmiş mutfak eşyası hastası birilerine bunlar gösterilir mi nişanlının da kıymetini bil evlenince biraz züccaciye işine ters bakıyorlar :) güle güle neşeli günler de kullan canım ...

    YanıtlaSil
  3. merhaba Nur , uzun süredir yazmıyorsun bir ses ver inşallah iyisindir
    seni tagladım fırsat bulup cevaplayıp sende taglarsan sevinirim ayrıntılar blogda ....

    YanıtlaSil