24 Mayıs 2014 Cumartesi

İlk Mim :)

Merhabalaaaaar :)

Uzun zamandır ne yazık ki post girmeye fırsatım olmadı :( Ama dün fark ettim ki NESLİHAN'LA HAYAT
blogunun tatlı sahibesi beni mimlemiş :) tabi ki çok mutlu oldum bu benim ilk mim im ve kendisine çok çok teşekkür ederim :)

Hadi başlayalım

                                                                 1) Telefonun nerede?
   Masamın Üzerinde   

2) Partnerin?
Huzur

3) Saclarin?
Türbanlıyım :)

4) Annen?
Güven

5) Baban?
Cennet

6) En sevdigin eşya?
Telefonum 

7) En son gördügün rüya?
Kabus

8) Hayalindeki araba?
kırmızı Woswos :)

9) Icinde bulundugun oda?
Ofis

10) Korkun?
Kanatlı Hayvanlar :) (kuş,Tavuk,Ördek vs.)

11) On sene icinde ne olmak istiyorsun?
Memur :)

12) Sen ne degilsin?
Kindar

13) En son yaptigin sey?
Teslim raporu hazırlamak

14) Uzerinde ne var?
pantolon,Swit,şal

15) Senin hayatin?
Hamdolsun güzel

16)Moralin?
İyi

17) Su an ne dusunuyorsun?
Akşamı :)

18) Senin bilgisayarin?
Virüs yuvası

19) Bira?
Allah Esirgesin

20) Ask?
Mutluluk,huzur


Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :) bende 


Tagliyorum Umarım sizde cevaplarsınız ve başkalarını taglersiniz. Aynı zaman da isteyen herkes mim yapabilir ben taglemişim gibi :) Sevgiler şimdilik hoçakalıııın :)

2 yorum:

  1. kuş dan korkman da ilginçmiş Nur:))) vosvos sana sürekli sorun çıkarır o yüzden ben senin için kıpkırmızı bir mini Cooper diliyorum cevapladığın için çoook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. o kuşların tavukların tırnakları beni çok korkutuyo sanki üzerime geliyolar gibi hissediyorum :) Ayrıca cooper da gözüm yok benm yaaa bi woswosum olsun istediği kadar sorun çıkarsın yeterki olsun :D Ben teşekkür ederim beni mimlediğiniz için :D

    YanıtlaSil