15 Nisan 2014 Salı

MİNİ MİNİ BİR ALIŞVERİŞ

Merhabalaaaaar :)


Dün iş çıkışı yolumun üzerindeki A101 e uğradım neler var diye, bazen yeni ürünlerin yanı sıra daha önce satışa sunulan fakat elde kalan ürünleri daha da uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz.
Daha öncede dediğim gibi küçük bir ilçede yaşıyorum bu sebeple iş yerim ve A101 arası en fazla 2 dakikacık :) İşten çıkınca uğradığım ve kaptığım ganimetleri göstermek istedim :) Belki sizlere de bir fikir olur


COLGATE OPTİK BEYAZ


Optik beyazı daha önce deneme fırsatım olmuştu bir markette denk gelmiştim normal fiyatı 10 liraydı açıkçası çok ta memnun kaldım. Fakat daha sonra marketlerde bulamadım sanırım eczanelerde satışta. Ama dün denk gelince hemen aldım kampanya daydı 2 li paketlerde satışa sunulmuş bir tüpü 75 ml hemen kaptım tabi. 2 li fiyatı 13,90 hala bulabilirsiniz. Gelelim ürünün işlevine benim gibi fazlaca kahve ve çay tüketiyorsanız ya da sigara gibi diş üzerinde sararmalara yol açan bağımlılıklarınız varsa gerçekten ilk kullanımdan itibaren faydası gözle görülebiliyor.
Diğer diş macunlarının yanı sıra daha uzun bir ferahlık bırakıyor. Denemenizi öneririm :)




LÜX ŞEKİL APARATLARI


Bu şeker şeyi de 1 liraya aldım :) Daha öncede söylemiştim çeyiz hazırlığı içinde değilim fakat ilgimi çeken şeyleri alıyorum. bu kalıplardan 2 kutu aldım biri çeyizde biri de evimizin mutfağın da yerini aldı şimdilik kullanılmayı bekliyorlar :)




REÇELLİK

Bakmayın böyle kase boyutunda göründüğüne onlar mini mini reçellikler :)Bunlarında tanesini 1 liraya aldım. Reçellik amaçlı değilde içerisine sos, ketçap, mayonez gibi şeyler koyarım düşüncesiyle girdiler çeyizime :)

Sağlıkla Sevgiyle Mutlulukla Kalın :)

6 yorum:

  1. Bim, şok ve a101 boyle orjinal ve uygun fiyatli urunler getirdikleri icin favorilerim.ama buyuk sehirde hemen tukeniyor.kisa mesafede bulabildigin icin sanslisin;) gule gule kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) küçük yerde yaşamanın faydaları :)

      Sil
  2. Çok teşekkürler tabi ki gelirim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım blogun olduğunu bilmiyordum hayırlı olsun =)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel canm güzel günlerde kullan bloğunu takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil