16 Nisan 2014 Çarşamba

GEZİNTİ #1

Merhabalaaaar :)

Bugün ufak bir kaçamak yaptık :) Bulunduğumuz ilçe genelinde elektrikler kesikti bizimde işimiz bilgisayar ve internetle olduğundan elimiz kolumuz bağlandı tabi!  Bu kız ne iş yapıyor diye merak edenler için bir nevi esnafız ablam ve ben yürütüyoruz işlerimizi. Neyse saat 9 dan 11 e kadar bekledik ve sonunda belediye ilanı ile saat 2 ye kadar gelmeyeceğini öğrendik bizde bir kaçamak yapalım dedik ve doğa harikası iş yerimize yürüyerek 10-15 dakika uzaklığında olan bir mekana gittik. Cennette yaşıyormuşuz da haberimiz yokmuş. Sürekli gittiğimiz bir mekan olmasına rağmen ilk defa fotoğrafladım. Ve ne muhteşem bir yerde yaşadığımı fark ettim :)




İşte buradaydık bugün :) Ev tipi bir cafe kendileri 5 bölümden oluşuyor aile için, oyun oynanan, balkon, ve biri açık biri kapalı olmak üzeri iki ayrı bahçeli resim pek net değil ama hemen önünde gördüğünüz üzeri kırmızı olan yerler kamelya yani gittiğinizde kalabalıkta olsa 3 tarafı kapalı kamelyalar olduğundan kimse birbiriniz göremiyor :) hemen yanından çay akıyor ve karşısı da birazdan resimlerini de göreceğiniz bol yeşillikli piknik alanını görüyor :)



Cafenin yanından akan çayın köprüden görünümü :) cafe ve piknik alanını küçük bir köprü bağlıyor:)



Piknik alanından karaler :)










Bunlarda piknik alanından topladığımız göz hakkı eriklerimiz :)
 

Sevgiyle Kalın :)

7 yorum:

  1. çok güzelmiş yaa, bizde elektrik kesik olsa da elektriği olan bir yer bulur yine çalışırız öyle bir iş aşkımız var yani P)
    birde yorum yazarken kelime doğrulaması çıkıyor onu ayarlardan kaldırın isterseniz. yorum yapmaktan soğutur insanı o doğrulama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hem yorumunuz hem de uyarınız için fakat daha net olarak çözemedim ben burayı öğrenir öğrenmez kaldıracağım :)

      Sil
  2. kaçamaklar güzeldir, esnaf olmak da öyle :) gerçekten yaşadığın yer çok güzelmiş .....

    YanıtlaSil
  3. Insanin is yeri boyle dinlendirici bir yere yakin olsa elektrikler gunde 1 saat kesilsin ister;)) 30 yasinda yesillik sevmeye baslayan biri olarak bayildim;)

    YanıtlaSil
  4. Şans diyorum :) Böyle kaçamaklar için elektrik kesintilerini beklemeyin çıkın bol bol gezin derim <3

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yermiş burası böyle

    YanıtlaSil