9 Nisan 2014 Çarşamba

YENİ ESKİ VAZGEÇİLMEZ CİLT ÜRÜNLERİM :)



Merhabalarr :)

Bugün kullanmaktan keyif aldığım ve kullanmaya da devam edeceğim cilt ürünlerimden bahsetmek istiyorum. Cilt bakımına çok ta önem vermesem de bu ürünleri kullanmak bana zevk veriyor. Sizlere de bir fikir olur belki maksadıyla yayınlamak istedim :)




VASELİNE COCOA RADİANT
Gerçekten severek kullanıyorum el yüz vücut a uygun yapısı yoğun olduğu içinde bayağı bereketli oluyor. Yalnız kokusu sebebi ile insanda bir yeme isteği de oluşturmuyo değil hani :) Fiyat ve kalite olarak baktığımızda da kesinlikle verdiğiniz parayı hak ediyor ki öyle pahalı bir üründe değil ben kesinlikle tavsiye ediyorum :)






GLİSS SIVI SAÇ KREMİ

Aslında ben bu ürünü vadettiği şeyler için kullanmıyorum aslında pekte dikkat etmedim vadettiği işlevi gerçekten görüyomuyum diye ben türbanlı olduğum için sanırım saçlarımı taramam çok zor oluyo bu ürünü saç taramak için kullanıyorum ve gerçektende memnunum bu kaçıncı şişe bilmiyorum ama tabi her zamanda ürün aynı olmuyor elime hangisi geçerse onu alıyorum yıpranmış saçlar için , boyalı saçlar için :) benim için tarama kolaylığı sağlasın kafi :) Sizinde saç taramada sorunlarınız varsa bunu bir deneyin derim ben :)





LOREAL PARİS ÜÇ ETKİLİ TONİK

tek kelimeyle BA-YIL-DIM . Bu kullandığım ilk kutusu hatta yarısındayım fakat gerçekten temizlemenin yanında vadettiği gibi düzgünleştiriyo ve kadifemsi bir etki bırakıyo normal fiyatı ne kadardır bilmiyorum ama ben sanırım A101 den 10 lira ya almıştım kesinlikle devam edeceğim bir ürün oldu kendisi benden tam puan ::)




NIVEA SOFT

Şu ana kadar yayınladığım ürünlerin içerisindeki en kıdemli ürün yıllardır kullanmaktan hiç vazgeçmedim kendisini. Özellikle BB kremler tam olarak yaygınlaşınca daha da bi sevdim el yüz ve vücut için kullanıma uygun ben yüzünde yağlı bir his sevmediğimden hep elimde kullanmıştım lakin BB krem kullanmaya başladıktan sonra fondotenler sanki yüzümde bir ağırlık yapmaya başladı baktım ki elim hep BB kremlere gidiyo fondotenlerim öylece masum masum aynı yerinde sayıyo nıvea hemen imdattalarına yetişti ve fondotenlerimle karışıp bir BB krem oldular :)




NEUTROGENA TEMİZLEME JELİ


Eskiden yüz için ayrı göz makyajı için ayrı ürünler kullanıyodum ta ki kendisiyle tanışana kadar jeli yine A101 den 10 liraya aldım ayrı ayrı jel kullanma derdini de böylelikle tozlu raflara bırakmış oldum bir pompa sıkıyorum ve su ile iyice köpürttükten sonra başlıyorum yüzüme sürmeye su ile durulayınca da  ohhh miss makyajdan eser kalmıo bittikçe alınacaklar listemde :)




APAKS PAMUK TOPU

Diğer pamuklardan tek farkı top olması :D sadece kullanımı kolay illede top pamuk almalıyım gibi bir durum olmazda bulursum alırım gibi bir durum olur :) Bunu da sanırım bim den almıştım içerisinde 50 adet var ve fiyatı 1 lira :)


Evet şimdilik benden bu kadar umarım sizlere de bir yararı olur bu postun :) bir daha ki postta görüşmek dileğiyle hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. Canım, güzel ürünler paylaşmışsın. Cilt bakımı için daha detaylı önerilerini yazarsan sevinirim. takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki tek tek yorumlar iyisiyle kötüsüyle yayınlarım :)

      Sil