22 Nisan 2014 Salı

ÇIKILOP :)

Merhabalaaaar :)

Dün işten çıkıp eve giderken bir anda daha önceden Benimle Herşey blogunda gördüğüm ve kesinlikle deneyeceğim dediğim çikolop ları yapmak geldi aklıma daldım markete :)
Malzemesi de yapılışı da kolay olan bu minnakları yapmak bana büyük zevk verdi :) kolay hazırlanışı ve sunum açısından da şık oluşu ilgi görüyo. Aniden gelen misafire karşın sizede bir fikir olsun diye birde ben paylaşayım istedim.

Tarifin Orjinali Burda fakat ben biraz değişiklikler yaptım.


Gelelim malzemelere 

1 paket çikolata sosu
2 bardak süt (miktarı çikolata sosuna göre değişebilir)
2 Paket kakaolu kek
1 Paket Bisküvi (ben saklıköy kullandım)
Üzerini süslemek için hindistan cevizi ve şekerleme

Hazırlanışı

Önce çikolata sosunu hazırladım karıştırarak ılıttım ve kekleri ufalayarak koydum ve karıştırdım


iyice karıştırdım ve cıvık bir hamur elde ettim. Daha sonra bisküvileri de aynı şekilde koydum karışıma ve karıştırıp bir 10 dk buzdolabında beklettim. 

10 dakika sonra çıkartıp yuvarlaklar yaparak şekerlemelere buladım



 Ben süsleme amaçlı Hindistan cevizi , Renkli-kakaolu granür ve boncuk şekerlemelerden kullandım.
SONUÇ :)


Biz çok sevdik :) İlk başta çikolata sosu ve  çikolatalı kekin karışımı çok tatlı olur gibi gelmişti bana ama tadı gayet yerindeydi :)

Afiyetle Kalın Sevgiler :)

9 yorum:

  1. canım benim beğenmene ve denemene çok sevindim..
    tariflerde farklılıklar yaratmayı bende çok seviyorum..
    senin çikiloplarında çok işhah açıcı duruyor..
    bu şekliyle de deneyeceğim..
    ellerine sağlık canım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) siz paylaşmaya bende sizin tarifleri denemeye devam etmeliyiz bence :)

    YanıtlaSil
  3. çok lezzetli görünüyorlar :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Cakepops tarifi ararken cikilop buldum ayniymislar;) hem de risk yok sahiden cok kolaymis.ellerine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok kolay ve gerçekten lezzetti tavsiye ederim :)

      Sil
  5. Nefis görünüyor ellerine sağlık deniycem mutlaka.

    YanıtlaSil
  6. Leziz görünüyor :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil