14 Nisan 2014 Pazartesi

NUR TOPU GİBİ HOBİCİK EDİNDİM :)

Merhabalaaaar :)

  Blogumdan 3 gün ayrı kaldım. Ama sanki yıllardır blogger mışım gibi aklım hep buradaydı :) biri yorum yaptı mı ? birileri takibe başladımı diye :)

Ben 2 günlüğüne tatile gittim :) Karadeniz taraflarında bir ilin miniminnacık bir ilçesinde yaşıyorum ben, ilçe ile köyümüz arası 25 dakika tatililimi köyde geçirdim :) Telefonun çekmediği haliyle internetin bulunmadığı bi yerdeydim 2 gün boyunca muhteşem bi hava vardı dağı bayırı dolaştım demek isterdim ama ne yazık ki ara ara şiddetli yağmurlar nedeniyle sadece evden yağmuru izlemekle idare edebildim :) Fakat gayet dinlenmiş huzurlu bir şekilde döndüm :)

Gelelim hobiciğime, evde yapılacak birşey olmadığından bende kurdele ve boncuklara sardım  :) başörtü ve havlu kenarı için motifler hazırladım.



Bunlar ilçede ki evimize geldiğimde yaptığım köyde yaptıklarım annemi beklemede :) ben sadece motifleri yapabildim başörtüye eklemek havlu kenarlarını yapmak anneme düştü :) Bitmiş halini de en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah

Sağlıcakla kalın efendim :) Bir sonra ki Postta görüşmek dileğiyle

2 yorum:

  1. Ben olacaktim ki o koyde bak ugrasir miydim hic incikle boncukla:) soba kuzine falan yok muydu cancagizim kivrilaydin kenarina kedi gibi:))saka bi yana da cok zarifmis motifler eline saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh olmaz olur mu kış boyu kaloriferli evlerde boğaz kuruluğu çekip aynı zamanda hiç iliklerimize kadar ısındığımız olmadı bende bunları zaten hemen kuzinenin yanı başında yaptım :)

      Sil