17 Nisan 2014 Perşembe

GEZİNTİ #2 SİZİN PAZARDA BUNLAR VAR MI :)

Merhabalaaaar :) 


Bugün size memleketimin pazarından bahsedeceğim, resimler taze taze :) Şimdik siz bu satırı okurken ' pazarın yazısı mı olurmuş ' diyebilirsiniz ama küçük ilçelerin pazarları da bir başka olur.
Burada pazar perşembe günüdür. Perşembe günü demek diğer günlerde sessiz sakin olan ilçemizin kalabalıklaşması, herkeste bir koşuşturma bir acele olması demektir. İlçedeki kişilerin yanı sıra köylerde yaşayanlarında geldiği bugün neler oluyor ilçemizde görelim :)

Aslında sabah erken saatlerde pazara gitmeme rağmen nedense bir türlü resim çekemedim. Olur ya istemezlerse, tepki gösterirlerse diye. Tamam tamam bende de biraz utangaçlık olabilir :)
Ardından sevdiceğimin gelmesini bekledim kendisi AA muhabiri olduğundan, sürekli sırtında çantası boynunda makinesi gün boyu dolaşıp durduğundan ve de ilçede ki neredeyse herkesi tanıdığından bana yardıma geldi sağ olsun aldı makineyi ve başladık çekmeye :) Ben belki tepki verirler korkusu yaşarken bizi de çek demeye başladır :) İlgi bile gördük :) Genel olarak sıcak insandır memleketimin insanı fakat fotoğraf çektiğimizden mi yoksa sevdiceğim yanımda olduğu için mi izin verdiler bilemedim :)

Sanırım yine çok konuştum buyurun resimler :)


Kaldırım boyunca çiçek ve ağaç fidanları mevcut :)





Diğer pazarlardan farklı olan kısım işte burası içeride bir sürü tezgah mevcut burada toptancılardan alınmış, hormonla zorla büyütülmüş, sayısız kişilerin ellerinden geçmiş ürünler yerine kendi mahsulleri olan ürünler satılır :)




İçeriden görünümü

 Tohumlar :)





 Mis gibi köy ekmeği :)

Taze Köy yumurtası :)

Şimdilik bu kadar emeğini esirgemediği ve  ben şunu da çekelim bunu da çekelim diye her gördüğüm şeye yapışırken gösterdiği sabırdan ötürü sevdiceğime de sonsuz teşekkürler bir sonra ki yazıda görüşmek dileğiyle hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Ben de cekemem oyle durduk yere fotograf.yanima birini almadan poz da veremem;) pazar falan sahanede en guseli fotograf cekmekten zevk alan bir sevdicek bence.cunku benim adam ne zaman fotoyu eline alsa homurdanir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ah ablacım foto çekmeyi seven ama çektirmeyi sevmeyen bir sevdicek bende ki :) Ama olsun bu da güzel değil mi :)

      Sil
  2. böyle bir pazara 3 ay gidebilmenin mutluluğu ile yorum yapmak istedim herşeyin taze ve doğal olduğu şirin mi şirin bir pazardı ama tayinimiz çıkınca üzülmedim değil..anılarıma gittim güzel bir yazı olmuş keyıfle okudum :) blogunuz da takıbe aldım blog dunyasına hoşgeldiniz .. sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncellikle çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni :) Böyle pazarları bulmak zor şanslı insanlarız vesselam :) henüz yaz gelmediğinden çok renkli değil ama yakın zaman da inşallah daha da renklenmiş bir pazar göreceksiniz :) sevgiler

      Sil