21 Nisan 2014 Pazartesi

SINAV,GEZMECE,ALIŞVERİŞ :)

Merhabalaaaaaar :)

Ben geldim :) blogumu bir kaç gün aksattım ne yazık ki hergün bir yazı girmeye çalışıyorum fakat hafta sonu sınavım vardı ve sınav merkezde oluyordu yani ilçemize  buçuk saatlik mesafede olan Kastamonu daydım hafta sonu. Her gün gidiş geliş yapmak yerine bir otelde kalmayı tercih ettik. Bilgisayarımı almadığım için ne yazık ki paylaşım yapamadım.

Gelelim neler yaptığıma


 Nedense Kastamonu deyince aklıma hep burası geliyo :) Yanlarındaki avm lere, sürekli geçişen arabalara, insan kalabalığına, koşuşturmacalara rağmen duru bi güzelliği var :) Öyle değil mi ama ? Bir de sanırım ben ilçemin sakinliğine alışmışım böyle merkezler kalabalık yerler beni sıkıyıyo bunalıyorum sanki :) Gözüm hep bir yeşillik dağ bayır arıyo :)


Hep bulunduğum yerde büyük bir kütüphane olmamasından, Şöyle hem dinleneceğim hem kitabımı okuyabileceğim ya da ders çalışabileceğim sessiz sakin bir yer olmadığından yakındım ben. Kitap benim için ayrı bir dünya her sayfa da farklı bir hayat sırf bu yüzden kitap okurken soyutlanmak isterim. Kimse konuşmasın , Ses çıkmasın , müziğin sesi çok açılmasın isterim daha iyi yoğunlaşabileyim daha iyi benleştireyim daha iyi sindirebileyim diye. Ama ne yazık ki yok böyle bir yer ta ki biz bu mekanı keşfedene kadar :) İçerisi ne kadar kalabalık olur sa olsun hiç mi ses çıkmaz yahu :)




Bölümleri var mekanın, ister kitap oku ister ders çalış ister boş boş otur ama ortama ayak uyduruyor kimseyi rahatsız etmiyor kimse. Bazı akşamlar bi üsttekki resimde gördüğünüz yerde 'Ney' programları oluyormuş :)
Ben buraya bayıldım eğer yolunuz Kastamonu ya düşerse muhakkak 'Gülistan' a uğrayın  derim ben :)


Öğleden sonra benim sınavım yoktu fakat sevdiceğimin ve yanımızda olan arkadaşlarımızın vardı bende Gülistanda beklerken sınavdan önce aldığım Ahmet Batman Soğuk Kahve kitabımı okudum. Bir çırpıda yarıladım bile bu kadar mı güzel olur bir kitap akıcı, düşündürücü, sorgulayıcı kısacası bir Ahmet Batman klasiği :)


Bu aralar cam çay kaşıklarına bir zaafım var nedendir bilinmez :) Şimdi Kastamonu gidip de bulmuşken almamak olmazdı :) Bundan 2 takım aldım 12 li yaptım çeyizime attım :)


Renk renk keçe ve eva aldım aklımda olan bir kaç DIY projesi var onları kalıp çıkarmayı becerebilirsem hayata geçiricam :) 
 Onun dışında gıda boyaları ve küçük pasta üzeri şekerlemeler aldım. Ne zaman olur bilmiyorum ama kafamdaki pastayı hayata geçirmek için. Ne yazık ki resimlerini çekmeyi unuttum.

        Sanırım bu arala hobi edinme derdindeyim :) Henüz neye ne kadar yeteneğimiz olduğunun farkında değilim ama biraz uğraştıracak olsa da yeteneğimi bulacağıma inanıyorum :)

 Aaaah birde bu aralar polyester çay tabakları ve tepsi boyamak var aklımda Yeniler kendini Hayat dan okuduğum kadarıyla ahşap boyamadan daha kolaymış :)

Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın :)

5 yorum:

  1. Kitap okurken ben de mutlak sessizlik isterim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bende :) Hele kitap karakterlerini çevremde ki benzer kişilere uyarladığımda daha bir yoğunlaşmak isterim

      Sil
  2. Yillar once gelmistim sizin memlekete ve tek hatirladigim sahane bir dondurma yedigimdi.kaymak kaymakti boyle;) Kastamunu'yla ilgili aklimda kalan tek seyin bu olmasini o zamanlar cocuk olmama bagliyorum tabiki;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet 15 yaşıma kadar istanbulda yaşadım ben ve ara ara tatil için gelirdik memlekete 10 yaşında geldiğimde bir dondurma yemiştim ben, o zamanlar bisikletli bir amca gezerdi sadece kaymaklı dondurması vardı ve tadı müthişti bir daha da yiyemedim zaten öyle bir dondurma :)

      Sil
  3. Kitap okurken sessizlik

    YanıtlaSil