10 Nisan 2014 Perşembe

BİTENEKADAR.COM ALIŞVERİŞİ :)






Merhabalarrrr

Sizlere bitenekadar.com dan sevdiceğim tarafından alınan çeyize küçük katkı hediyelerimi göstermek istiyorum :) Aslında tam anlamıyla bir çeyiz hazırlığı içerisine girmiş değilim nitekim önümüzde daha yıllar var lakin şimdilerde gördüğüm ve bir daha ya rastlarım ya rastlamam deyip aldığım ilgimi çekmeyi başaran parçalar alıyorum. Şimdi göstereceğim bardaklar hala satışta bilginize :)







Bu minnak kalpli kupalara görür görmez vuruldum fiyatı da uygundu sanırım tanesi 13 ya da 14 lira  internet sayfasında görüldüğü gibi tam koyu kırmızı olmasa da beklentimi karşıladı :) kutusu da kendileri gibi çok tatlı üzerinde bir sürü love yazan bir kutu içerisinde geliyor :)

Bu gördüğünüz bardaklarımıza


Şimdilik Aklımda olan bu iki peçeler eşlik edecek :)


Birde sevdiceğimin ayrıyetten pakete eklediği nazar boncuklu cam çay kaşıkları var ki onlara kısaca bayıldım :)




Şimdik gelelim paket güvenliğine aslında kırılacak şeyler olmasına rağmen bir önlem alınmamış bardaklar kutularına konmuş pakete atılıvermiş cam çay kaşıkları da iki lastikle tutturmuşlar ve pakete koymuşlar yani baktığınızda hiç de güvenlik önlemi alınmamış ama yine de ne bir çatlak ne bir kırık var kargoya da bitenekadar.com a da sevdiceğime de çok teşekkürler :)


Bardakları incelemek için Buraya Tık Tık
Çay Kaşıkları için            Buraya Tık Tık

14 yorum:

  1. bardaklar değişik güzelmiş :) güle güle kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım daha güzelleri seninde olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi de çok çok güzelmiş en çok cay kaşıklarına ba-yıl-dım:) senin içinde özel olmalı güle güle kullan
    canım birde izleyiciler bölümünü ekle senin yazdıklarından haberdar olalım....

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) izleyiciler bölümüm mevcut ablacım hatta şuan 2 izleyicim var :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun takibe aldım bile :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bayıldım cidden :) Aşk dolu kahve sohbetlerine eşlik etsin inşallah :)

    Not: Sevgili blogger arkadaşım Nur, eğer blog kontrol panelinden ayarlara gelerek, yorum ayarları kısmında yer alan kelime doğrulama seçeneğini kaldırırsanız size yorum yapmak daha kolay olacaktır zira robot olup olmadığımızı onaylamak adına bir seri rakam ve kelime girmemizi isteyen bir sistem var yorum yazma kısmında. Umarım izah edebilmişimdir :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederim :)
      Ayrıca yardımız içinde teşekkürler başka bir yazımda bu konuda uyarılmıştım fakat henüz tam olarak çözemediğimden düzeltememiştim gerçekten yardımınız için çok çok teşekkürler yaptım Allah razı olsun sizden :) Sevgiler

      Sil