8 Nisan 2014 Salı


PEÇETE KOLEKSİYONU YAPMA ÇABALARIM  :)

   Tekrar merhabalar :)
bugün ki konumda mini peçete koleksiyonum. Önceden bana gereksiz gibi görünen
- Amaaaan ne gerek var lazım oldukça gider alırım marketten peçetenin koleksiyonu mu olurmuşşş hıııııh
havalarında olan ben bir süredir bazı bloglar da bu koleksiyonu göre göre bir şevke geldim ki anlatamam :)
şimdilerde her gördüğüm yerde alıyorum birer ikişer hatta neyi nerde nasıl kullanacağıma bile karar vermiş durumdayım :) hatta ve hatta iki gruba ayırdım konsept li ve konsepsiz olarak :D

Gelelim peçetelerime :)
  Bunlar konseptli olanlar :)
Bunlarda konseptsiz olanlar :)

                                               Aslında bu peçeteyi üzerinde cup kek olduğu için tatlı servisinde kullanılabilir diye aldım üzerindeki yazı bonus oldu :)
 
                                            Bu sipariş verdiğimiz ve henüz gelmeyen 2'li kalpli kupalarımızın yanında yerini almak için alındı :)
                                            Üzerindeki yazıdan da anlaşılacağı üzere bu peçetelerimde kahvelerimize eşlilik edecek :)
                                  Romantik sofralarımız için :)

                                        Bunu henüz nerede kullanacağımı bilmiorum neyle konbinlenebilir fikir lütfeeen :) Ama carrefour da görünce adeta beni al der gibi bir bakışma sürecinden sonra eve benimle geldi kendileri :)

                                    En sevdiğiiiiiiiiim :) bu da kış aylarında sıcak içeceklerimize eşlik etmek üzere yerini aldı :)

                                          Yukarda bahsettimdiğim kalpli kupalarımıza eşlik edecek olan başka bir peçete :)

                                   Son olarak bu yılbaşı temalı peçetelerim de yılbaşı sofralarını süsleyecek :)

Şimdilik 16  taneler denk geldikçe alır ve tekrar yayınlamaya devam ederim :) Üstteki kedi ve köpekli olan peçete için fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim sağlıcakla kalın kucak dolusu sevgiler :)


4 yorum:

  1. Hepsi çok tatlı :) güle güle güzel sofralarda kullanın inşallah canım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sağolun :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhabaaa :) kedili köpekli peçeteyi düşündüm de hayvan figürlü tabakların kupaların falan yanında hoş durabilir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir için çok çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil